Komunikaty
Komunikat nr 1
Odnośnie zapytania ofertowego z dnia 02.02.2017 dotyczącego dostawy, instalacji i uruchomienia nowych środków trwałych – sprzętu informatycznego: zestaw kasa fiskalna i bezprzewodowy czytnik kodów EAN
Kod CPV 30142000-6 Maszyny księgujące i kasy rejestrujące
w ramach projektu nr WND-RPSL.03.03.00-24-07CG-16-001 o tytule: „Zakup i wdrożenie infrastruktury informatycznej dla rozwoju i optymalizacji procesów B2C oraz uruchomienia nowego procesu wraz ze specjalistyczną e-usługą” niniejszym informujemy, że po weryfikacji ofert oraz przeprowadzeniu oceny punktowej wybrano ofertę i udzielono zamówienia firmie TANIAKASA.COM NIP 6443008713
z siedzibą w 41-100 Siemianowice Śląskie ul. Krupanka 4.
Oferta tej firmy uzyskała najwyższą liczbę punktów.
Komunikat nr 2
Odnośnie zapytania ofertowego z dnia 26.01.2017 dotyczącego dostawy, instalacji i uruchomienia nowych środków trwałych – sprzętu informatycznego: Zakup, instalacja i uruchomienie – komputer stacjonarny wraz z monitorem
Kod CPV 30213300-8 Komputer biurkowy.
w ramach projektu nr WND-RPSL.03.03.00-24-07CG-16-001 o tytule: „Zakup i wdrożenie infrastruktury informatycznej dla rozwoju i optymalizacji procesów B2C oraz uruchomienia nowego procesu wraz ze specjalistyczną e-usługą” niniejszym informujemy, że po weryfikacji ofert oraz przeprowadzeniu oceny punktowej wybrano ofertę i udzielono zamówienia firmie Dynami Creation Studios siedzibą w 41-200 Sosnowiec Ul. Ostrogórska 25/53.
Oferta tej firmy uzyskała najwyższą liczbę punktów.
Komunikat nr 3
Odnośnie zapytania ofertowego z dnia 17.10.2017 dotyczącego wykonania usługi:
Usługa doradcza – analiza i ekspertyza informatyczna (1 komplet)
Kod CPV: 72220000-3 Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne
w ramach projektu nr WND-RPSL.03.03.00-24-07CG-16-002 o tytule: „Zakup i wdrożenie infrastruktury informatycznej dla rozwoju i optymalizacji procesów B2C oraz uruchomienia nowego procesu wraz ze specjalistyczną e-usługą” niniejszym informujemy, że po weryfikacji ofert oraz przeprowadzeniu oceny punktowej wybrano ofertę i udzielono zamówienia firmie VenCo SH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą 41-506 Chorzów ul. Niedźwiedziniec 14A/7.
Oferta tej firmy uzyskała najwyższą liczbę punktów.
Komunikat nr 4
Odnośnie zapytania ofertowego z dnia 17.10.2017 dotyczącego dostawy, instalacji i uruchomienia – moduł do rozliczeń pobrań firm kurierskich zintegrowany w ramach systemu B2C – 1 komplet.
Kod CPV 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy inf.
w ramach projektu nr WND-RPSL.03.03.00-24-07CG-16-002 o tytule: „Zakup i wdrożenie infrastruktury informatycznej dla rozwoju i optymalizacji procesów B2C oraz uruchomienia nowego procesu wraz ze specjalistyczną e-usługą” niniejszym informujemy, że po weryfikacji ofert oraz przeprowadzeniu oceny punktowej wybrano ofertę i udzielono zamówienia firmie CENTRUM TECHNOLOGII INFORMATYCZNEJ Zygmunt Wilder z siedzibą przy ul. Jałowcowa 35, 44-100 Gliwice
Oferta tej firmy uzyskała najwyższą liczbę punktów.
Komunikat nr 5
Odnośnie zapytania ofertowego z dnia 17.10.2017 dotyczącego dostawy, instalacji i uruchomienia –
Kolektor danych wraz ze stacją dokującą – 1 szt.
Kod CPV 38520000-6 Skanery
w ramach projektu nr WND-RPSL.03.03.00-24-07CG-16-001 o tytule: „Zakup i wdrożenie infrastruktury informatycznej dla rozwoju i optymalizacji procesów B2C oraz uruchomienia nowego procesu wraz ze specjalistyczną e-usługą” niniejszym informujemy, że po weryfikacji ofert oraz przeprowadzeniu oceny punktowej wybrano ofertę i udzielono zamówienia firmie CENTRUM TECHNOLOGII INFORMATYCZNEJ Zygmunt Wilder z siedzibą przy ul. Jałowcowa 35, 44-100 Gliwice
Oferta tej firmy uzyskała najwyższą liczbę punktów.
Komunikat nr 6
Odnośnie zapytania ofertowego z dnia 17.10.2017 dotyczącego dostawy, instalacji i uruchomienia –
oprogramowanie serwera bazodanowego SQL Serwer lub równoważne – komplet
oprogramowanie pulpit zdalny Windows RDS lub równoważne – komplet
oprogramowanie Windows RDS lub równoważne – moduł Mobilny Magazynier lub równoważne – komplet
Kod CPV 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
w ramach projektu nr WND-RPSL.03.03.00-24-07CG-16-002 o tytule: „Zakup i wdrożenie infrastruktury informatycznej dla rozwoju i optymalizacji procesów B2C oraz uruchomienia nowego procesu wraz ze specjalistyczną e-usługą” niniejszym informujemy, że po weryfikacji ofert oraz przeprowadzeniu oceny punktowej wybrano ofertę i udzielono zamówienia firmie CENTRUM TECHNOLOGII INFORMATYCZNEJ Zygmunt Wilder z siedzibą przy ul. Jałowcowa 35, 44-100 Gliwice
Oferta tej firmy uzyskała najwyższą liczbę punktów.
Komunikat nr 7
Odnośnie zapytania ofertowego z dnia 17.10.2017 dotyczącego dostawy, instalacji i uruchomienia modułów dla optymalizacji procesów stanowiących system B2C wraz ze szkoleniem a to:
zintegrowany moduł lojalnościowo-rabatowy w ramach systemu B2C – 1 komplet; moduł wyszukiwarki produktów z graficznymi miniaturami w ramach systemu B2C – 1 komplet; oprogramowanie widget opinii ceneo lub równoważny w ramach systemu B2C – 1 szt; moduł analityczny na podstawie kodów google analytics (lub równoważny) w ramach systemu B2C – 1 szt.; moduł badań ankietowych w ramach systemu B2C – 1 komplet; moduł przeliczeń cenowo-wagowych dla produktów przeznaczonych do sprzedaży detalicznej i prezentacji danych w serwisie w ramach systemu B2C – – 1 komplet; moduł zarządzania automatycznymi powiadomieniami klientów w ramach systemu B2C – 1 komplet; moduł obsługi zestawów promocyjnych w ramach systemu B2C – 1 komplet; moduł zautomatyzowanego zarządzania zmianami statusów zamówień w ramach systemu B2C – 1 komplet; moduł naliczania i obsługi punktów promocyjnych w ramach systemu B2C – 1 komplet; moduł do rozliczeń pobrań firm kurierskich zintegrowany w ramach systemu B2C – 1 komplet; Szkolenie personelu w zakresie modułów przeznaczonych dla optymalizacji procesów oraz stanowiących system B2C – 1 komplet.Kod CPV 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Kod CPV 79632000-3 – Szkolenie pracowników
w ramach projektu nr WND-RPSL.03.03.00-24-07CG-16-002 o tytule: „Zakup i wdrożenie infrastruktury informatycznej dla rozwoju i optymalizacji procesów B2C oraz uruchomienia nowego procesu wraz ze specjalistyczną e-usługą” niniejszym informujemy, że po weryfikacji ofert oraz przeprowadzeniu oceny punktowej wybrano ofertę i udzielono zamówienia firmie Innowacyjne Systemy Informatyczne ISI LAB Spółka z o.o. NIP : 6342780079, REGON : 241944444 z siedzibą 40-079 Katowice, ul. Gliwicka 15/6
Oferta tej firmy uzyskała najwyższą liczbę punktów.
Komunikat nr 8
Odnośnie zapytania ofertowego z dnia 17.10.2017 dotyczącego dostawy, instalacji i uruchomienia
- moduł e-usługi Generator Żywieniowy dla zwierząt 1 – komplet.
Szkolenie personelu w zakresie obsługi moduł e-usługi Generator Żywieniowy dla zwierząt.
Kod CPV 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Kod CPV 79632000-3 – Szkolenie pracowników
w ramach projektu nr WND-RPSL.03.03.00-24-07CG-16-002 o tytule: „Zakup i wdrożenie infrastruktury informatycznej dla rozwoju i optymalizacji procesów B2C oraz uruchomienia nowego procesu wraz ze specjalistyczną e-usługą” niniejszym informujemy, że po weryfikacji ofert oraz przeprowadzeniu oceny punktowej wybrano ofertę i udzielono zamówienia firmie Innowacyjne Systemy Informatyczne ISI LAB Spółka z o.o. NIP : 6342780079, REGON : 241944444 z siedzibą 40-079 Katowice, ul. Gliwicka 15/6
Oferta tej firmy uzyskała najwyższą liczbę punktów.