Punkty: 0 Twoje konto koszyk 0 0 prod. / 0,00Do kasy

Zapytania ofertowe w związku z realizacją projektu nr WND-RPSL.03.03.00-24-07CG-16-001

SZNUPA – zapytanie ofertowe – kolektor danych wraz ze stacją dokującą-17-10-2017.pdf

SZNUPA – zapytanie ofertowe – kolektor danych wraz ze stacją dokującą-17-10-2017.doc

SZNUPA – zapytanie ofertowe – modul rozliczen pobran kurierskich-17-10-2017.pdf

SZNUPA – zapytanie ofertowe – modul rozliczen pobran kurierskich-17-10-2017.doc

SZNUPA – zapytanie ofertowe – moduł e-usługi generator żywieniowy wraz ze szkoleniem-17-10-2017.pdf

SZNUPA – zapytanie ofertowe – moduł e-usługi generator żywieniowy wraz ze szkoleniem-17-10-2017.doc

SZNUPA – zapytanie ofertowe – modułow optymalizacji procesów stanowiących system b2c wraz ze szkoleniem-20-10-2017.pdf

SZNUPA – zapytanie ofertowe – modułow optymalizacji procesów stanowiących system b2c wraz ze szkoleniem-20-10-2017.doc

SZNUPA – zapytanie ofertowe – oprogramowanie systemowe i operacyjne -17-10-2017.pdf

SZNUPA – zapytanie ofertowe – oprogramowanie systemowe i operacyjne -17-10-2017.doc

SZNUPA – zapytanie ofertowe – usługa doradcza – analiza i ekspertyza informatyczna -17-10-2017.pdf

SZNUPA – zapytanie ofertowe – usługa doradcza – analiza i ekspertyza informatyczna -17-10-2017.doc

SZNUPA – zapytanie ofertowe – kasa fiskalna i czytnik – 02-02-2017.pdf

SZNUPA – zapytanie ofertowe – kasa fiskalna i czytnik – 02-02-2017.doc

SZNUPA – zapytanie ofertowe – zestaw komputerowy – 26-01-2017.pdf

SZNUPA – zapytanie ofertowe – zestaw komputerowy – 26-01-2017.doc

Komunikaty

Komunikat nr 1

Odnośnie zapytania ofertowego z dnia 02.02.2017 dotyczącego dostawy, instalacji i uruchomienia nowych środków trwałych – sprzętu informatycznego: zestaw kasa fiskalna i bezprzewodowy czytnik kodów EAN

Kod CPV 30142000-6 Maszyny księgujące i kasy rejestrujące

w ramach projektu nr WND-RPSL.03.03.00-24-07CG-16-001 o tytule: „Zakup i wdrożenie infrastruktury informatycznej dla rozwoju i optymalizacji procesów B2C oraz uruchomienia nowego procesu wraz ze specjalistyczną e-usługą” niniejszym informujemy, że po weryfikacji ofert oraz przeprowadzeniu oceny punktowej wybrano ofertę i udzielono zamówienia firmie TANIAKASA.COM NIP 6443008713

z siedzibą w 41-100 Siemianowice Śląskie ul. Krupanka 4.

Oferta tej firmy uzyskała najwyższą liczbę punktów.

Komunikat nr 2

Odnośnie zapytania ofertowego z dnia 26.01.2017 dotyczącego dostawy, instalacji i uruchomienia nowych środków trwałych – sprzętu informatycznego: Zakup, instalacja i uruchomienie – komputer stacjonarny wraz z monitorem

Kod CPV 30213300-8 Komputer biurkowy.

w ramach projektu nr WND-RPSL.03.03.00-24-07CG-16-001 o tytule: „Zakup i wdrożenie infrastruktury informatycznej dla rozwoju i optymalizacji procesów B2C oraz uruchomienia nowego procesu wraz ze specjalistyczną e-usługą” niniejszym informujemy, że po weryfikacji ofert oraz przeprowadzeniu oceny punktowej wybrano ofertę i udzielono zamówienia firmie Dynami Creation Studios siedzibą w 41-200 Sosnowiec Ul. Ostrogórska 25/53.

Oferta tej firmy uzyskała najwyższą liczbę punktów.

Komunikat nr 3

Odnośnie zapytania ofertowego z dnia 17.10.2017 dotyczącego wykonania usługi:

Usługa doradcza – analiza i ekspertyza informatyczna (1 komplet)

Kod CPV: 72220000-3 Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

w ramach projektu nr WND-RPSL.03.03.00-24-07CG-16-002 o tytule: „Zakup i wdrożenie infrastruktury informatycznej dla rozwoju i optymalizacji procesów B2C oraz uruchomienia nowego procesu wraz ze specjalistyczną e-usługą” niniejszym informujemy, że po weryfikacji ofert oraz przeprowadzeniu oceny punktowej wybrano ofertę i udzielono zamówienia firmie VenCo SH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą 41-506 Chorzów ul. Niedźwiedziniec 14A/7.
Oferta tej firmy uzyskała najwyższą liczbę punktów.

Komunikat nr 4

Odnośnie zapytania ofertowego z dnia 17.10.2017 dotyczącego dostawy, instalacji i uruchomienia – moduł do rozliczeń pobrań firm kurierskich zintegrowany w ramach systemu B2C – 1 komplet.

Kod CPV 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy inf.

w ramach projektu nr WND-RPSL.03.03.00-24-07CG-16-002 o tytule: „Zakup i wdrożenie infrastruktury informatycznej dla rozwoju i optymalizacji procesów B2C oraz uruchomienia nowego procesu wraz ze specjalistyczną e-usługą” niniejszym informujemy, że po weryfikacji ofert oraz przeprowadzeniu oceny punktowej wybrano ofertę i udzielono zamówienia firmie CENTRUM TECHNOLOGII INFORMATYCZNEJ Zygmunt Wilder z siedzibą przy ul. Jałowcowa 35, 44-100 Gliwice

Oferta tej firmy uzyskała najwyższą liczbę punktów.

Komunikat nr 5

Odnośnie zapytania ofertowego z dnia 17.10.2017 dotyczącego dostawy, instalacji i uruchomienia –

Kolektor danych wraz ze stacją dokującą – 1 szt.

Kod CPV 38520000-6 Skanery

w ramach projektu nr WND-RPSL.03.03.00-24-07CG-16-001 o tytule: „Zakup i wdrożenie infrastruktury informatycznej dla rozwoju i optymalizacji procesów B2C oraz uruchomienia nowego procesu wraz ze specjalistyczną e-usługą” niniejszym informujemy, że po weryfikacji ofert oraz przeprowadzeniu oceny punktowej wybrano ofertę i udzielono zamówienia firmie CENTRUM TECHNOLOGII INFORMATYCZNEJ Zygmunt Wilder z siedzibą przy ul. Jałowcowa 35, 44-100 Gliwice

Oferta tej firmy uzyskała najwyższą liczbę punktów.

Komunikat nr 6

Odnośnie zapytania ofertowego z dnia 17.10.2017 dotyczącego dostawy, instalacji i uruchomienia –

oprogramowanie serwera bazodanowego SQL Serwer lub równoważne – komplet

oprogramowanie pulpit zdalny Windows RDS lub równoważne – komplet

oprogramowanie Windows RDS lub równoważne – moduł Mobilny Magazynier lub równoważne – komplet

Kod CPV 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

w ramach projektu nr WND-RPSL.03.03.00-24-07CG-16-002 o tytule: „Zakup i wdrożenie infrastruktury informatycznej dla rozwoju i optymalizacji procesów B2C oraz uruchomienia nowego procesu wraz ze specjalistyczną e-usługą” niniejszym informujemy, że po weryfikacji ofert oraz przeprowadzeniu oceny punktowej wybrano ofertę i udzielono zamówienia firmie CENTRUM TECHNOLOGII INFORMATYCZNEJ Zygmunt Wilder z siedzibą przy ul. Jałowcowa 35, 44-100 Gliwice

Oferta tej firmy uzyskała najwyższą liczbę punktów.

Komunikat nr 7

Odnośnie zapytania ofertowego z dnia 17.10.2017 dotyczącego dostawy, instalacji i uruchomienia modułów dla optymalizacji procesów stanowiących system B2C wraz ze szkoleniem a to:

zintegrowany moduł lojalnościowo-rabatowy w ramach systemu B2C – 1 komplet; moduł wyszukiwarki produktów z graficznymi miniaturami w ramach systemu B2C – 1 komplet; oprogramowanie widget opinii ceneo lub równoważny w ramach systemu B2C – 1 szt; moduł analityczny na podstawie kodów google analytics (lub równoważny) w ramach systemu B2C – 1 szt.; moduł badań ankietowych w ramach systemu B2C – 1 komplet; moduł przeliczeń cenowo-wagowych dla produktów przeznaczonych do sprzedaży detalicznej i prezentacji danych w serwisie w ramach systemu B2C – – 1 komplet; moduł zarządzania automatycznymi powiadomieniami klientów w ramach systemu B2C – 1 komplet; moduł obsługi zestawów promocyjnych w ramach systemu B2C – 1 komplet; moduł zautomatyzowanego zarządzania zmianami statusów zamówień w ramach systemu B2C – 1 komplet; moduł naliczania i obsługi punktów promocyjnych w ramach systemu B2C – 1 komplet; moduł do rozliczeń pobrań firm kurierskich zintegrowany w ramach systemu B2C – 1 komplet; Szkolenie personelu w zakresie modułów przeznaczonych dla optymalizacji procesów oraz stanowiących system B2C – 1 komplet.

Kod CPV 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Kod CPV 79632000-3 – Szkolenie pracowników

w ramach projektu nr WND-RPSL.03.03.00-24-07CG-16-002 o tytule: „Zakup i wdrożenie infrastruktury informatycznej dla rozwoju i optymalizacji procesów B2C oraz uruchomienia nowego procesu wraz ze specjalistyczną e-usługą” niniejszym informujemy, że po weryfikacji ofert oraz przeprowadzeniu oceny punktowej wybrano ofertę i udzielono zamówienia firmie Innowacyjne Systemy Informatyczne ISI LAB Spółka z o.o. NIP : 6342780079, REGON : 241944444 z siedzibą 40-079 Katowice, ul. Gliwicka 15/6

Oferta tej firmy uzyskała najwyższą liczbę punktów.

Komunikat nr 8

Odnośnie zapytania ofertowego z dnia 17.10.2017 dotyczącego dostawy, instalacji i uruchomienia

- moduł e-usługi Generator Żywieniowy dla zwierząt 1 – komplet.

Szkolenie personelu w zakresie obsługi moduł e-usługi Generator Żywieniowy dla zwierząt.

Kod CPV 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Kod CPV 79632000-3 – Szkolenie pracowników

w ramach projektu nr WND-RPSL.03.03.00-24-07CG-16-002 o tytule: „Zakup i wdrożenie infrastruktury informatycznej dla rozwoju i optymalizacji procesów B2C oraz uruchomienia nowego procesu wraz ze specjalistyczną e-usługą” niniejszym informujemy, że po weryfikacji ofert oraz przeprowadzeniu oceny punktowej wybrano ofertę i udzielono zamówienia firmie Innowacyjne Systemy Informatyczne ISI LAB Spółka z o.o. NIP : 6342780079, REGON : 241944444 z siedzibą 40-079 Katowice, ul. Gliwicka 15/6

Oferta tej firmy uzyskała najwyższą liczbę punktów.

Zapytania i Wyjaśnienia dotyczące zapytań ofertowych i procedur

Nasze marki

Fundusze europejskie Program Regionalny

Fundusze europejskie Śląskie

Europejski fundusz Rozwoju Regionalnego

X
Nasz sklep internetowy stosuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci maksymalnego komfortu podczas przeglądania serwisu i korzystania z usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich użyciu. Czytaj więcej...