Punkty: 0 Twoje konto 0 0 prod. / 0,00Do kasy

Koszty dostawy

KOSZTY

Dostawa zamówienia o wartości od 79zł jest bezpłatna bez względu na wybrany sposób płatności.

Koszt dostawy zamówień o mniejszej wartości to 15zł.

CZAS

Dokładamy wszelkich starań, aby dostawa do Państwa domu odbywała się szybko i sprawnie.
Zamówienie przyjęte do godziny 14:00 w dniu roboczym, zostaje dostarczone do klienta na następny dzień roboczy.

Przesyłki dostarcza:
Aglomeracja Śląska – firma kurierska Delta City której kurierzy zawsze dzwonią przed dostarczeniem przesyłki
reszta kraju – firma kurierska:
DPD w godzinach 8.00 – 17.00.
PACZKOMATY – w miejsca instalacji paczkomatu.

Jeżeli pod wskazanym adresem nie ma nikogo dyspozycyjnego w tych godzinach, sugerujemy zamawianie na adres miejsca pracy (firmy) lub sąsiada czy krewnego, który będzie mógł odebrać paczkę. W standardowej usłudze nie ma możliwości wyboru godziny dostawy – kurier dostarcza paczkę według ustalonej przez siebie trasy przejazdu. Jeśli jednak zdarzy się sytuacja, że kurier nie zastanie odbiorcy w pod wskazanym adresem, zostawi awizo z numerem listu przewozowego i kontaktowym numerem do właściwego oddziału SIÓDEMKI. W takim przypadku prosimy o kontakt z firmą kurierską i umówienie następnego dogodnego dla Państwa terminu odbioru przesyłki.

Przy zamówieniach składanych przez serwis internetowy w przeddzień dostawy klient otrzymuje potwierdzenie meilowe z informacją o wysyłce, potwierdzenie zawiera numer listu przewozowego.

Prosimy również pamiętać o tym, że przyjęcie zamówienia następuje:
a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – natychmiast po złożeniu zamówienia,
b) w przypadku zamówień płatnych przelewem – po tym, jak na wskazanym koncie SZNUPY zostanie zaksięgowana kwota należności za zamówiony towar.
c) w przypadku płatności PeyU, PeyPal – w momencie otrzymania informacji od systemów płatności o przyjęciu pełnej kwoty wartości zamówienia
Jeśli więc zależy Państwu na jak najszybszym otrzymaniu towaru, prosimy wybrać opcję “płatność przy odbiorze”, PeyU lub PeyPal.

PACZKOMATY

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Osoba robiąca zakupy przez Internet – po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu InPost – otrzyma SMS i e-mail z kodem odbioru. Aby odebrać przesyłkę wystarczy wpisać na panelu Paczkomatu InPost numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się.

W ciągu 2 dni roboczych od momentu nadania paczki, przesyłka znajdzie się w paczkomacie. Odbiór paczki jest możliwy o dowolnej porze dnia czy nocy.

Jeśli Klient nie odbierze przesyłki w ciągu 3 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciagu 14 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu InPost, InPost zwróci przesyłkę Nadawcy na jego koszt, pobierając opłatę równą kwocie nadania tej przesyłki.

Kontakt:
801 400 100 Infolinia dla telefonów stacjonarnych
722 444 000 Infolinia dla telefonów komórkowych
Opłata za minutę połączenia zgodna z cennikiem operatora.

InPost Paczkomaty Sp. z o.o.
ul. Malborska 130
30-624 Kraków

Nasze marki
X
Nasz sklep internetowy stosuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci maksymalnego komfortu podczas przeglądania serwisu i korzystania z usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich użyciu. Czytaj więcej...